Minyak Urut Zakar Gambir Emas


Zakar kita perlukan penjagaan rapi agar aliran darah lancar dan dapat beraksi hebat di ranjang. Dr Dudley Seth Danoff dalam bukunya 'The Ultimate Guide to Male Sexual Health' menyatakan mengambil berat tentang kesihatan organ seks adalah satu langkah penting yang perlu diberi perhatian oleh sang suami. Terdapat berbagai cara untuk menjaga dan merawat 'senjata' kita agar sentiasa sihat dan keras, agar mendapat kepuasan diri sendiri dan juga isteri. Salah satu cara adalah menggunakan minyak GE Performance Oil.

Apakah GE Performance Oil

Setelah masyhur dengan Gel Gambir Emas, kini produk baru yang hebat berada di pasaran. Minyak Urut Zakar Gambir Emas untuk digunakan bersama ubat kuat lelaki yang lain. Ia diadun dari pati sumber terpilih alam semulajadi, selamat dan suci iaitu belacak, lintah dan dhob. Sememangnya pati minyak haiwan-haiwan ini telah terkenal sebagai ubat mujarab minyak urut zakar.

Boleh digunakan bersama dengan Gel Gambir Emas dan Kopi Gambir Emas, menjadikan gabungan yang padu dan mantap. 

Khasiat Gambir Emas Performance Oil (GE Oil)

Belum ada lagi minyak urut yang mengabungkan ekstrak belacak, lintah dan dhob ke dalam satu botol melainkan minyak GE oil ini. Kombinasi dengan herba lain menjadikannya sangat berkesan jika kerap diguna selalu. Hanya ambil masa 5 minit untuk menyapu dan mengurut minyak ini dua kali sehari, iaitu pada waktu pagi dan malam (sebelum tidur). Antara manfaat minyak ini:

1. Melancar peredaran darah pada zakar.
2. Menghalang urat zakar dari masuk angin.
3. Memaksimumkan ereksi/ketegangan zakar (keras).
4. Menambah saiz dan panjang zakar.
5. Menguatkan otot zakar.




Nota: Untuk penghantaran terus (cod) kepada anda boleh diuruskan bagi kawasan Nilai, Labu, Mantin, Pajam, Seremban, Seremban 2, Ampangan, Senawang, Lenggeng, Beranang, Semenyih, Kajang, Bangi, Sungai Chua, Prima Saujana, Seri Putra, Bukit Mahkota, Serdang, Seri Kembangan, Sepang, Dengkil, Bukit Changgang, Olak Lempit, Kota Warisan, Salak Tinggi, Jenjarom, Banting, Sungai Pelek, Bagan Lalang, Tanjung Sepat, Bukit Pelandok, Lukut, Gadong, Sendayan, Mambau, Enstek, Kota Seriemas, Sungai Merab, Jenderam, Pulau Meranti, Putrajaya dan Cyberjaya.

2 comments:

Amer rashed said...

Produk nie memang power dan padu bossku!

Unknown said...

berapa harga GE PERFORMANCE OIL ?